2012. január 15., vasárnap

Piros-matt piros

Sziasztok!

Megjelent az essence új kollekciója, ami a LEGENDS OF THE SKY nevet kapta. Van belőle körömlakk, sminkkészlet, rúzs és ha jól vettem ki a formájából gyűrű. :DD
Nekem körömlakkom van a kollekcióból: essence- legends of the sky 05 take my red away


10 ml-es és nagyon szép színek vannak a kollekcióban. Azért pirosat vettem, mert ez fogott meg először és mert hiányom volt. Nem gondolkodtam sokat, mert csak egy volt. :D
Nagyon szépen fed, ez az az igazi csodás vérpiros *-*



Minden második körmömet békén hagytam, a többit essence matt körömlakkal bekentem és egy essence strasszkövet raktam rá. :)
Amikor még nincs rajta kő és a különbség: 



Amikor kő is van rajta:



6 megjegyzés:

  1. Igen nekem is nagyon tetsziik *-*

    VálaszTörlés
  2. Aww de gyönyörű színe van *.*

    VálaszTörlés
  3. Igen, szerintem is, jelenleg ez a kedvenc lakkom :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia ööö ez a lakk amit fogsz /átlátszó,fehéres/ ez tette ilyen mattá a lakkod? :) nem tudod ilyen még dm/rossmannban van? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fanni! Igen, az a lakk a mattító lakk, ettől lesz matt a véghatás. ;) A rossmannban a Lovely álványon keress ilyet, a színe hasonló. ;)

      Törlés