2012. március 23., péntek

Lila pelyhes köröm

Sziasztok!

Ez a második pelyhes körmöm, az első fekete alapon volt. Nagyon tetszett nekem. Sok helyen fekete alapon láttam, azért csináltam én is feketével. Most viszont egy lila alaplakkot használtam. Ezen az alapon inkább a pirosas, narancsos árnyalatokat adja vissza a pelyheske, de így is nagyon tetszik. Néha ugyan megcsillan a zöld is, de az nagyon kevés alkalommal, a képeken próbáltam visszaadni a hatást, ti majd eldöntitek, hogy sikerült-e. Remélem  nektek is tetszik lila alapon! :)













Moyra No.: 87
essence nail art special effect! topper 08 night in vegas






6 megjegyzés:

  1. azért szerintem a lilán is bőven visszaadja a zöldes színt :]

    VálaszTörlés
  2. igen, a képeken :DDD de élőben inkább lilás :) vagyis nálam :$
    a képeket próbáltam úgy beállítani :D

    VálaszTörlés
  3. annyira brutálisan jól néz ki :$

    VálaszTörlés
  4. Igen, nekem is annyira tetszik :)))

    VálaszTörlés
  5. én mióta megvan a catrice pelyheském, MINDENRE rákentem :D

    VálaszTörlés
  6. IGEEN :DDDD ellenállhatatlan :))))

    VálaszTörlés