2012. május 28., hétfő

Vendégpost-Dalma

Sziasztok!

Dalma alkotásával kezdem el a Vegdégpost sorozatot. Összesen 3 lány munkáját fogjátok látni.
Dalmára a Facebookos oldalamon találtam rá és ott beszéltük meg a részleteket. Dalma nem egy blogger lány, ő inkább olvassa a blogokat, minthogy írna egyet! Dalma után 2 bloggerina is készít egy-egy remekművet!
Dalma munkája:

"Sziasztok!
Dalma vagyok ez az első posztom,de remélem azért nem az utolsó:)
1,5 hete megvettem az Essence repesztő hatású körömlakkját végre,azóta szinte mindig használom.
Elég egyszerű,de szerintem annál egyedibb körmöt készítettem.
De inkább nézzétek a képet! 



Felhasznált termékek:
-Alap: Lovely color mania 386 egy rétegben is nagyon szép színe van,399 forintért vettem a veszprémi Rossmannban,és még ajándékba kaptam mellé egy másik Lovely lakkot,teljesen megérte :D
-Essence nail art cracking top coat,599ft volt,ugyanitt,szerintem nem sok 8ml-ért :)
-Fedőréteg: Essence 07 soft touch,szintén 599ft,csodás mattító hatású,szerelmes vagyok belé.:D
Az elkészítés körülbelül 10 percet vett igénybe,úgyhogy nagyon hamar megvan.
Remélem tetszik,és hogy még olvashattok majd tőlem posztokat!:) "


Ez lenne Dalma munkája. Ahogy ő is írta nem nehéz elkészíteni, viszont nagyon látványos a munka! :)

Tetszik nektek Dalma munkája? :)

3 megjegyzés: