2013. augusztus 22., csütörtök

Lovely Sárgák

Sziasztok!

Még mindig maradt pár lakk, amit a Lovelytól kaptam tesztelésre. Most is egy ilyen lakkot hozok nektek.
Nem érzem magaménak a sárga színt - még a körmeimen sem. Viszont amikor a két lakk egymás mellé került, rögtön tudtam, hogy ez a két sárga lakk egészen elfogadható együtt.



Szeretem az olyan manikűröket, amikben a textúrák keverednek. Két napja van a körmömön a lakk, eddig semmi baja.
A Gloss Like Gel lakk átlagosan 2 rétegben fedett, volt olyan, ahova kellett egy 3. réteg is. Az első réteg hamar megszáradt, a második és a harmadik már egyre lassabban, de ezen segített a fedőlakk.
A Baltic Sand a szokásos két rétegben remekül fedett. Nagy szerelmese vagyok ennek a homok hatásnak!

Moyra Excellence alaplakk
Lovely Gloss Like Gel Nr 130
Lovely Baltic Sand Nr 2 
Moyra Excellence Mega Gloss

Ti szeretitek a sárga ruhákat/kiegészítőket/lakkokat? 

15 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek együtt *.*

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű lett, bár én utálom a sárga színt!!

    VálaszTörlés
  3. tényleg szépek így együtt:))

    VálaszTörlés
  4. A Baltic Sand-es megvan, de a másik is kell! :D :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hajrá, hajrá, a jövő héten akciósak lesznek a Lovely lakkok. :)

      Törlés
  5. Én sem vagyok sárgás, de tetszik a mani, ill. már beszereztem sárga lakkot is, szóval nyitok feléje :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is kellett egy kis bátorítás, de egész megszerettem. :)

      Törlés
  6. Wow, what a great summer and fresh shade <3

    xoxo
    Ina :*

    VálaszTörlés