2014. július 23., szerda

Segítség!!

Sziasztok!

Amíg én pihentem egy kicsit, a blogom teljesen átalakult. A Manikűrvadászos bejegyzésemet időzítve kirakta a blogger, aminek nagyon örülök. Hazaérkezve Katy e-mailje várt, amiben leírta, hogy nem tud kommentelni a blogomon. Emellett pedig tegnap Azrail is jelentette ezt a blog Facebook oldalán.



Hétfőtől kezdve azon vagyok, hogy helyreálljon a rend és minden a régi legyen, azonban én nem értek ezekhez a dolgokhoz, egyedül kevés vagyok ehhez.
Sajnos nem csak kommenteléssel vannak gondok, de a posztokat sem lehet megnyitni. Emellett pedig a blogom oldalsávja a blog aljára csúszott, sajnos úgy, hogy a blogger elrendezőjében minden a legnagyobb rendben van.
Mint ahogy írtam is, mindent megtettem: töröltem a modulokat, majd újra létrehoztam őket, de sajnos hiába rakom az elrendezésnél a blog oldalsávjába, a blogom alul jelenik meg.
Remélem mindent érhetően leírtam és sikerült megérteni a problémáimat. A segítségeteket szeretném kérni, rettentő hálás lennék, ha valaki tudna segíteni. Mivel kommentelni nem tudtok, ezért arra kérlek titeket, hogy e-mailben legyetek a segítségemre, minden tipp/tanács megoldás lehet. Az e-mail címem a következő: nagy.matka@gmail.com .


Esetleg másnál is vannak ilyen problémák, vagy csak nekem "rosszalkodik" a blogger?

Előre is köszönök mindent!

UPDATE: Minden helyreállt, köszönöm a kommenteket és az e-mailt, Dii! :) Rettentően boldog vagyok, 3 nap után végre minden a régi.

6 megjegyzés:

  1. Hmmm, én elvileg most tudok kommentet írni :) De írok neked egy e-mailt ;)

    VálaszTörlés
  2. Többi bloghoz tudtam kommentelni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, másnál nem tapasztalok ilyen problémát.

      Törlés
  3. Hm, most tudok kommentelni, de előzőleg, mikor akartam tényleg nem sikerült. Sajnos fogalmam sincs mi lehet a probléma, de remélem hamar orvosolható és találsz rá megoldást. Bár a blogger szokott néha vacakolni, szóval simán kinézem a helyzetből azt is, hogy egyszer csak helyreáll minden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hol lehet kommentelni, hol nem? Ez nem túl jó. :(
      Igen, de nekem ez az első ilyen bloggeres hiba. Bár tény, hogy másoknál gyakori jelenség, hogy a blogger elszúr valamit. :/

      Törlés