2015. március 21., szombat

ManiCute - Folklór

Sziasztok!

A ManiCute eheti témája a folklór volt, ami nem okozott nagy fejtörést. Tudtam, hogyha beírom a keresőbe, akkor biztos szép ruhákat/párnákat fog kihozni.
Szerintem rengeteg variáció van egy folklór minta megfestésére. A legtöbb minta borzasztóan aprólékos, ezért is nehéz egy ilyen kis felületre, mint a köröm megfesteni.


Két manikűrt is csináltam, azonban csak a másodikat mutatom meg. Az elsőből a kisujjam megmaradt, de annyira megtetszett ez a minta, hogy inkább lemostam az egészet és újrafestettem a kisujjam mintáját már színvariációkban.


Nagyon tavaszias manikűr lett, a színek tetszenek leginkább ebben a manikűrben. A kis virágok pedig egyértelműen a tavaszi hangulatot árasztják.


Eveline Cosmetics 8w1 Total Action
China Glaze White On White
Lovely Gloss Like Gel 390
Lovley Gloss Like Gel 130
Lovely Gloss Like Gel 123
PUPA Truly Tropical
Golden Rose Rich Color 26
Golden Rose Rich Color 121
NYC 046
NYC 296
Seche Vite Fast Dry Top Coat

Nézzétek meg a többiek alkotásait is! :)


14 megjegyzés: