2015. július 22., szerda

A nyár színei körömlakkos kihívás #5 Grapefruit

Sziasztok!

Ez volt az a téma, amihez semmi ötletem nem volt, ezért is az egyhetes csúszás. Ma megfestettem az akvamarin manikűrömet, ki akartam hagyni ezt a témát, de aztán megjött az ihlet!


Az akvamarin témához is ezt a lemezt használtam és akkor vettem észre, hogy a felette lévő minta egészen úgy néz ki, mint sok-sok kifacsart citrus. Nem is kellett több, meg is alkottam. 


Fehér nyomdalakkal nyomdáztam egy irattartó bugyira, hogy felgyorsítsam a stamping decal technikát. Ezek után kitöltöttem a grapefruitjaimat kissé szokatlan színekkel. Hihetetlen, hogy egy ilyen kis résznyi neon is ennyire megbarnítja a bőröm optikailag. Ezek után felhelyeztem, méretre igazítottam és fedőlakkot kentem rá. Van még hova fejlődnöm ezen a technikán belül is.
 A mintát a gyűrűsujjam felett láthatjátok. A HYBQ10 kóddal pedig 10%-os kedvezményt kaptok, meleg szívvel ajánlom, hogy használjátok. :)




Eveline Cosmetics 8in1 Total Action
China Glaze White On White
China Glaze Traffic Jam
NYC 028 Strike a Rose
ENAS körömnyomdalakk - fehér
Seche Vite Dry Fast Top Coat

Ha még valaki lemaradt volna a többiek grapefruitos manikűrjeiről, az itt megnézheti őket:


31 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ahogy a narancsszín vibrálva "kitör" a manikűrből, igazán látványos megoldás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :)
      Sokat gondolkoztam, hogy kell-e az a Moyra neon bele, de szerintem a nyár hatása miatt csak belecsempésztem. Ezek szerint jól tetted. :)

      Törlés
  2. Hát ez valami eszméletlen látványos lett, nagyon feldobja az a kis neon! *-* A nyár egyik legjobb manija tőled.
    Örülök, hogy végül megérkezett az ihlet ehhez a - valóban nem könnyű - témához is, hisz a képeket elnézve nagyon megérte várni rá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Laura a szép kommentet. :)
      Akkor jó, hogy végül megcsináltam és jó, hogy belecsempésztem a neon lakkot. :)

      Törlés
  3. Hát ez valami hihetetlenül jó lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Nagyon jól esik a kommented! ^^

      Törlés
  4. Iszonyú szép lett!!! *_* Nekem ez a technika még sosem sikerült, de most már tényleg el kéne kezdenem gyakorolni. EZt látva nagyon megjött hozzá a kedvem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon remélem, hogy neked jobban sikerül, mint nekem, nem vagyok megelégedve ezzel a manikűrrel (sem). :)
      Köszi, nagyon aranyos vagy. :)

      Törlés
  5. Nagyon üde, és nagyon nyárias lett .:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Verus, nagyon jó olvasni a kommented. :)

      Törlés
  6. Jajj, nagyon nagyon tetszik! Olyan vidám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon vidám lett, a színek a legfontosabbak ebben a manikűrben. :)

      Törlés
  7. Jól néz ki, nagyon nyári! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon nyárias lett. :) Még egy bikini mintának is el tudnám képzelni. :)

      Törlés
  8. Ez nagyon jól sikerült, remek ötlet volt így megalkotni :)

    VálaszTörlés
  9. Válaszok
    1. Köszönöm, Ciiska. :) Tőled minden nyomdázós komment építő jellegű. :)

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Köszönöm, Dóri! :*
      Próbálkozz meg hasonlóval te is. :))

      Törlés
  11. gyönyörű lett!! nagyon tetszik! Kedvencem tőled!

    VálaszTörlés
  12. Ez a mani tényleg tükrözi a grapefruit hatást ;) nagyon király lett, ha fogalmazhatok így :P ügyes vagy :) remélem utána elfogyasztottál egy grapefruitot a munka gyümölcseként :)
    O.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, az utolsó mondatot megmosolyogtam. :D
      Köszi a pozitív visszajelzést. :)

      Törlés
  13. Nagyon jó lett! SZupek együtt a színek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy neked is tetszik. :)
      Köszi, a színek tényleg mesések. :)

      Törlés