2016. március 14., hétfő

ManiCute - Holo hatás

Sziasztok!

Újabban azt veszem észre, hogy szívesen nyúlok a holo lakkok után (sajnos a Nailland standon nem voltak a Color Alike pasztell holo lakkjai), így nagyon örültem neki, hogy a lányokkal a mostani témánk is a holografikus effekt köré épül.


Már tavaly télen kitaláltam ezt a lakkozást és most végre volt alkalmam megvalósítani. Nem kell hozzá semmi más, csupán két lakk- ez esetben természetesen holo.
Magát az alapot nagyon könnyű elkészíteni, nem kell hozzá semmilyen extra kütyü vagy felszerelés, csupán a lakkok ecsetei. Felfestettem az első téreget, majd a másodikat egy kicsit keskenyebben festettem, hogy a szélén még látszódjon az első réteg is. Kisebb körömfelülettel rendelkező lányoknak ez a fajta lakkozás remekül hosszabbítja optikailag a körmüket. ;)


Szerintem magában is mutatós lett, főleg erősebb napsütésben. Mivel a manikűr készültekor nem volt sok nap, ezért nyomdáztam rá. Nekem most jobban tetszik a manikűr önmagában, nyomda nélkül.


A manikűrrel, habár nagyon tetszett, mégsem voltam 100%-ig elégedett, ezért csináltam egy másik manikűrt. Nagyon rózsaszín, nagyon csajos, viszont kevésbé holo. Először felkentem az alapszínt, majd a chevron matricát felhelyeztem és kitöltöttem holo lakkal. Sajnos nem volt verőfényes napsütés ennél a manikűrfotózásnál sem, de azért remélem, a lényeg kivehető. :)


Első manikűr:
Eveline Cosmetics 8in1 Total Action
Moyra Holographic No.:251
Moyra Holographic No.:255
Moyra No.:35
Rival de Loop Young Gel Nail Top Coat

Második manikűr:
Eveline Cosmetics 8in1 Total Action
Moyra Gel Look No.:958 Violette
Moyra Holographic No.:256
Rival de Loop Young Gel Nail Top Coat




6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett mindkettő, de azt hiszem az első a kedvencem, mintával :)

    VálaszTörlés
  2. Az első mani a kedvencem nekem is! :)

    VálaszTörlés
  3. szerintem mind a két manikűr nagyon jó lett,de az első egy kicsivel jobban tetszik mint a második :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is az első tetszik jobban, de mindkettő mutatós. :)

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik nagyon szép, legtöbbször holos lakkot használok, még télen is, pedig akkor alig van fény, de olyan szép fémes a finishük :)

    VálaszTörlés
  6. Csini lett mind a kettő. :) Először én is cik-cakk matricával próbálkoztam, de nekem meg az nem tetszett. :D

    VálaszTörlés