2016. december 26., hétfő

Boldog Karácsonyt!

Sziasztok!

Így, Karácsony másnapján jutott egy kis időm leülni és megírni ezt a posztot. A manikűr igazából nem a karácsonyi manikűröm, hanem csak egy ráhangolódos lakkozás volt ez, jelenleg egy piros Essiet viselek.


A manikűröm meghatározó színe ez a Sally Hansen lakk volt, amit szerintem egészen ünnepinek is lehet mondani Azért, hogy ne csak egy sima lakkozás legyen, stamping decalt csináltam úgy, hogy feketével nyomdáztam és a mintát bizonyos helyeken kitöltöttem az Avon zöld holo lakkjával.


Eveline Cosmetics 8in1 Total Action
Sally Hansen 620 Wine Not
Avon Eclipse
Lora fekete lakk nyomdázáshoz
bornprettystore BP-L004
Seche Vite Dry Fast Top Coat


Nektek milyen az ünnepi manikűrötök idén? :)

2 megjegyzés:

  1. Garnet volt rajtam arany mintával. Nagyon szép ez a mani, sajnos hanyagolom ezt a lemezt, pedig minden évszakban használható.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett :) Neked is boldog karácsonyt! :)

    VálaszTörlés