2016. február 8., hétfő

Kaleidoscope lemezteszt - Kst-53

Sziasztok!

Még karácsony előtt jártam a Westendben a Nailland standnál és a lemezek közt kutakodva megláttam a Kaleidoscope palettáit. Nem volt sok, akkor talán még csak 4-5, de eléggé ismerős mintáknak tűntek (azt nem tudom, hogy őket vagy ők másoltak), de mindenképp ki szerettem volna próbálni, így a Kst-53 jelzésű jött velem haza.



Négy manikűrt készítettem a lemezzel, mindegyik mintával egyet. Arra törekedtem, hogy mind a színek, mind a díszítések eltérőek legyenek mindhárom manikűr esetében. A lemez változatos mélységű, de inkább a sekélyebb kategóriába sorolnám.

Az első manikűrben a nagy kedvencem, az Avon Eclipse lakk kapta a főszerepet. Szerintem egy ideig ez volt az utolsó szereplése a blogon és a körmeimen is, jobban vágyom már az élénkebb színek után. Ezzel a mintával volt a legkönnyebb dolgozni, őt nagyon szépen felvette a MoYou ragacsos párnája, nem volt hiányos és nem is kellett többször próbálkoznom. Kiegészítésként még 1-1 szegecset kaptak a nyomdázatlan körmeim, amelyeket úgy helyeztem fel, hogy a mintában fellelhető rombuszokkal egy irányban legyenek.

A második manikűr mintája egy sellőuszonyra emlékeztet engem. Ezzel a mintával gondban voltam, próbáltam mindenhogy kitölteni, de végül csak simán helyeztem fel a körmeimre. Az ezüst lakk régóta vágyam volt, így muszáj volt nem csak nyomdaként használni, hanem önmagában is felkenni, hogy megnézzem, így hogyan viselkedik. Szerencsére nem csíkoz, szépen egyenletesen fel lehet vinni, aminek nagyon örülök. 
A minta mélyebbnek tűnik tapintásra, mint ez első, de pontosan olyan jól fel lehetett venni.


Ezt a manikűrt a tél egyik leghidegebb napján viseltem, de arra emlékszem, hogy nagyon szépen sütött a nap is. Az Aden és a Catrice lakk nagy sikert aratott, amikor csak őket kettőjüket viseltem, így tudtam, hogy fel kell tennem a blogra, hátha a ti tetszéseteket is elnyeri. Akkor nem volt díszítés, most viszont egy fehér alapra nyomdáztam az Aden lakkal, ami alapból folyós, állásában egy jótékony sűrűsödés tapasztalható, de még így sem adott erőteljes színt. Szóval a halványka vonalak közepét a Catrice lakkal töltöttem ki, hogy azért mégiscsak "legyen ott valami". Annak ellenére, hogy a díszített ujj tényleg nem túl hangsúlyos, nekem nagyon tetszik. 
A minta a palettán nagyon sekély, de ennek ellenére szépen fel lehet venni, csak a középre helyezéssel lehetnek gondok- akkor még nem volt átlátszó nyomdám. :)


A legutolsó és a legrosszabb! Jajj, ezzel a mintával mennyit szenvedtem! Átlátszó nyomdával lehetetlen küldetés volt számomra felvenni, a MoYou párnával pedig darabosan jött fel. A siker érdekében pedig még egy spéci nyomdalakkot is beszereztem, de sajnos ez is csak épphogy boldogult a feladattal. Mire 10 körmömre megcsináltam a mintát, addig elment jó pár óra. Bármennyire is szeretem a chevron mintát, ezt biztosan nem fogom tudni használni, sajnos ezzel nem tudunk együttműködni, amit nagyon sajnálok. :(


A négy manikűr a nyomdalemezzel, amiből 3 minta használható, sőt: nagyon is tetszik, egy pedig számomra felejtős. Egészen jó arány, bár leginkább pont a chevron minta miatt döntöttem emellett, de nem adom fel, ha lesz egy kicsivel több időm, akkor majd ez a mintát is próbálgatom majd. :)

Nektek hogy tetszik a lemez? Van már Kaleidoscope terméketek? :)


8 megjegyzés:

  1. Szuperek a manikűrök, talán az első és az utolsó tetszik a legjobban! :)
    Kár a chevron mintáért, nekem biztosan nem lenne türelmem ennyit szenvedni vele.
    A körmeid formája nagyon szép (tudom nem új, de talán még sosem írtam) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Mindig ilyenek, de most valahogy nagyon jó idejüket élik, könnyű őket formázni is, köszönöm. :)

      Törlés
  2. Nagyon szépek a manik!! *_* *_* Ezektől most még nekem is kedvem támadt picit nyomdázni és pepecselni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha Jakab engedi, akkor mindenképp, mindig várom Instán a képeket- a piciről és a manikűrökről is. :)

      Törlés
  3. Annyira szép manikűröket készítettél! :) Az utolsó a kedvencem, megérte vele szenvedned! Úgy tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Dóri. :)
      Tényleg az a kedvenc? :D Nem is gondoltam volna, hogy az valakinek tetszeni fog egyáltalán.. :D

      Törlés